Min kvällsrutin

Egentligen är detta en mycket dålig vana, men jag följer den nästan slaviskt varje måndag-torsdag. Det är nämligen såhär att klockan 23.00 dessa dagar är det dags för "Sex and the City", en av min absolut favoritserier! Trots att jag imorgon ska gå upp 05.15 kämpar jag mig för att hålla mig vaken till detta underverk börjar! Just nu är klockan 22.59 och därför ska jag nu stänga av datorn och krypa ner i min sköna säng (självklart är TV:n på). Skola imorgon - delprov står på schemat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anordnar just nu en tävling på bloggen där du kan vinna en ursnygg fleece från Schockemöhle, klicka på länken för att delta :)http://livetblandhastar.blogspot.com/2011/10/tavling-med-emmishopen.html

2011-10-11 @ 00:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0