Lag-SM 2012?

Jag vet inte varför, men jag har varit så GRYMT taggad inför lag-SM på senaste tiden att jag bara vill skaka om alla ungdomar jag känner och få dem till att bilda ett lag med mig! Okej, Gymir går inte som en klocka just nu, men jag har faktiskt ganska lång tid på mig innan det är dags! För övrigt är jag väldigt inspirerad i min ridning för tillfället, jag känner att jag kan komma någon vart med min kära lilla pålle. Jag vet att han har det inom sig, jag måste bara ha tålamodet till att få ur allt som går!
Som grädde på moset har min snälla mamma idag beställt en hästtransport! Jag kan inte fatta att det är sant, det är något jag alltid önskat, men aldrig bett om. Är hon inte för kär? Dessutom har den en jättefin sadelkammare som jag är otroligt tacksam över - slipper lägga sadeln i bagageluckan! Ååh, jag känner mig så lycklig som får vara hästägare just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0