Knäckt första!

Då var kvällen första cider knäckt och jag är mer eller mindre redo! Jag fick dissa förfesten jag var bjuden på, var liiiite läskigt att vara där eftersom det knappt var någon jag kände. Hur som helst var jag fett seg och blev ändå inte klar förrän nu. Jag ska alldeles strax tåga ut genom dörren och möta coolingarna Sagge Bagge Slagge och Pääääääärry och vi ska då gemensamt tåga mot Strandpaviljongen. För övrigt tycker jag att alla ska tycka lite synd om mig som har jäääätteont inne i munnen på grund av en visdomstand som tränger sig upp. Jag kan inte tugga och är helt svullen - sugigt? Jadå... Som jag sa till mamma, jag får döva det hela med vodka, hehe.

Ha en awesome lördagskväll, gör allt jag inte skulle ha gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0