Ingen rubrik

Nu är halloweenpynt inhandlat och lokalen studerat, detta kommer bara att bli sååå bra! Jag måste bara fixa med min polismössa så har jag outfiten klar dessutom. Funderar på att trippeltånga håret, men det tar över en timme att göra...
Elin ville ha hjälp med matten idag så hon kom hem till mig, hade handlat fika och allt! Vi kämpade oss igenom hennes mattetal, lagade mat, rastade Bonzo och var sen på lite Dans Fuego. Vi fick vara lite snabba efteråt eftersom Bing fyller hela 21 år idag så körde vi hem om en sväng till honom och sa grattis. Det blev lite sent, så nu sitter jag äntligen i lite lugn och ro och kan fixa med allt jag försummat under dagen. Imorgon ska jag och projektgruppen på återbesök på banken för fler intervjuer och kvällen bjuder på medel 75. Jag försöker uppdatera min iPhone, det går sådär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0