I en tentabubbla

Jag har nu under två dagar varit inlåst på mitt nio kvadratmeter lilla rum. Nu, två dagar, åtskilliga samtal till Sandra, över 2000 ord, sex sidor och ett nervöst sammanbrott senare sitter jag här i min säng, glad över att äntligen vara klar med skiten men samtidigt nervös över slutresultatet. I vilket fall som helst tänker jag inte tråka ut er med onödig fakta kring tentamensuppgifter. För övrigt har jag idag varit på medel 75 (ett jympapass) på Friskis & Svettis här i Simrishamn. Varit på det passet några gånger tidigare, och för att sammanfatta det är det svettigt, jobbigt men otroligt kul. Känns härligt efter att ha gjort styrkedelen och det är pölar av svett på golvet efter alla - haha! Nej, jag och Saga har stora planer på G här i bloggvärlden. Jag ska nu engagera mig i det istället och också sova. Imorgon kan jag äntligen sova ut, åka till stallet också har jag ju dubbla pass på Friskis - först skivstång, sen dans fuego! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0