Duktig Louise

Egentligen skulle jag gå upp tidigt. Men det gjorde jag inte. Minuspoäng till mig? JA! Istället låg jag kvar för evigt och kollade på repriser av "Grey's Anatomy" och andra meningslösa program. När jag segat färdigt drog jag på mig ett par ridbrallor och åkta ut till stallet för en ridtur. Vädret är äckelpäckelhöstigt och jag gillar det inte alls.
Efter ridturen fick jag skynda mig hemåt eftersom jag och min projektgrupp bestämt ett skypemöte klockan 15 för att förberede rapporten. Vi kom inte särskilt långt, men ska ut på mini-VFU på fredag så vi ska fortsätta då helt enkelt.
Idag är det ju onsdag och då är det hektiskt med träningen. 17.30 köttar jag på skivstången, la på lite extra vikter idag och kände mig biffig (haha, jag skojar bara). Efter skivstången har jag en halvtimmes vila, men jag brukar oftast gå på löpbandet då, och sen lite svettigt dans fuego. Skivstången och fuegon är verkligen mina två favoritpass på Friskis! Dessutom hängde Saga med på fuegon idag, alltid trevligt! Eftersom att hon dessutom har FF idag (visst är hon häftig) sitter vi nu i hennes soffa och är coola! GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0