Då har man lördag i blodet igen!

Jag bojkottar det där med "fredag i blodet" till förmån för tamtadam.... LÖRDAGEN! Denna fantastiska veckodag är ju bara föööör härlig. Min lördag, som dessutom är solig, bjuder på ett stallbesök (ska nog ta med mig kameran) och en härlig ridtur i skogen på min fina häst. När jag kommer hem igen är tanken att jag ska förbättra vad mamma och pappa gav mig (för er som inte fattar; snygga till mig) eftersom kvällen bjuder på ett besök på Strandpaviljongen med häftiga människor.

Nej, nu drar jag - längtar efter min häääääääst!
PS. Denna låten går ju inte att sitta still till!



Förresten ska jag nog dra den repliken ikväll: I would love to bring you home". Får man dissen kan man bara säga att man sjöng på Volbeats "16 Dollar". Eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0