BIG BIG HAPPYFACE!

Jag har i fyra veckor haft världens ångest över min hemtenta, jag var helt säker på att jag fått ett fett U (underkänt) på den! Jag vågade som sagt inte åka till tentamensgenomgången eftersom jag har sådan prestationsångest och förmodligen hade brutit ihop inför heeeela klassen. I vilket fall som helst så tog jag mod till mig för att hämta tentan hos examinatorn. Hon trodde först att jag hette Sandra, men det gör jag ju inte så till sist fick jag rätt tenta. När det dessutom stod ett VG på den blev jag helt överlycklig! Från att tro att man är underkänd till att få högsta betyg - förvånande, men roligt! Detta firade jag med en ridtur på min kära häst, eller ridtur och ridtur, ett pass i ridhuset fick det bli eftersom det var KOLSVART ute.
Senare ikväll var jag såklart på dans fuego. Trillade och slog mig dessutom, snubblade på mina långa ben som vanligt... Nu är jag hos Sagge Bagge Slagge och snackar skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0