Tittut!

Nu blev ni rädda va? Ni trodde aldrig jag skulle komma tillbaka och förgylla er vardag med min fantastiska inlägg, eller hur? Självklart sviker jag er inte, jag var bara en mycket upptagen kvinna där ett tag (mer än vanligt). Ni undrar kanske till och med vad jag har gjort?
Igår var jag ju på Brösarpsgården som ni redan vet. Jag är så inspirerad av alla duktiga ryttare att det sprutar över av idéer i min hjärna - superkul! Eventet höll på ganska länge och trots att jag och Saga stack tidigare kom jag hem ganska sent eftersom det blev ett stopp på Sandvången också. Väl hemma fick jag slänga mig ut med hunden och sen burna iväg till Amanda som hade filmkväll. Vid elva kände jag hur ögonlocken blev tunga så tanken var att köra hem. Christines bil är kiss kass så jag körde henne hem. På väg till hennes lägenhet ringer Mange och säger att han, Fidde och Per är på väg till henne. Jag säger: varför inte? och följer med henne upp. Efter ett litet tag dyker tre packade pågar upp och vi har väldigt roligt åt dem. Hur som helst slutar det med att vi spelar klädpoker (som jag förlorade, men var lugna, jag flashade mig inte) och helt plötsligt är klockan fyra på morgonen. Vi skickar iväg de tre musketörerna på vingliga ben och jag slänger mig på Christines soffa. Det var ungefär gårdagen i korta drag. Mer orkar jag inte skriva för tillfället - ADIEU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0