Söndag. Igen.

Jaa, det var väldigt trevligt och roligt igår måste jag säga. Jag och Sandra snackade lite skit här hos mig först och sen kom Christine och Gegga så drog vi till Måns Byckare för att senare dra vidare mot Strandpaviljongen. Min kära vapendragare Saga trillade hem från Malmö betydligt tidigare än vad jag trott vilket gjorde att hon också var på Strandpaviljongen. Jag och Sandra dansade loss, vi blir lika glada varje gång en GaGa-låt kommer!

Nu idag var jag lite flitig och pluggade på förmiddagen, stack till stallet vid tre. Red både Gymir och Lejontass, jag har verkligen saknat att rida olika hästar. Förut kunde jag lätt komma upp i sex hästar om dagen, nu har jag inte ridit någon annan än Gymir sen islandshästens dag. Inte för att jag inte gillar att rida Gymir, men ni förstår kanske? Jag ska skriva mer utförligt om detta senare, nu vill Christine ha hjälp med matlagning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0