Snaaaaark

Firandet hos Saga igår blev ganska sent för min del och jag kom inte i säng förrän strax efter ett. Att sedan gå upp halv sex morgonen därpå var ju bara till att glömma, jag försov mig, vaknade inte förrän tjugo över sex och fick således en väldigt stressig morgon. Pärry hade som förslag igår att jag skulle ta den tidiga bussen med honom, men när jag kommer till Mellby är jag själaglad att jag INTE gjorde det eftersom Pärry också försovit sig och därför fick ta samma buss som mig. Bussen tuffade sakta men säkert upp till Kristianstad där jag var en flitig student och faktiskt hängde med på avtalsrättslektionen. Som grädde på moset träffade jag den alltid lika saknade Jennifer vilket har gjort min dag något ljusare! Som vanligt var jag hemma strax innan två och skyndade ut i stallet för en ridtur med Saga och Ruth. Gymir var duktigt pigg så jag var lite sneaky och övade öppna och sluta när han ändå hade sådan framåtbjudning = SKITBRA SKOLOR! Det var bara döhäftigt att sitta på honom och hade någon velat köpa honom hade han varit fruktansvärt dyr. Dock stannar inte mitt liv bara för att Gymir är awesome så jag fick snabba mig ut med honom, burna hem, slänga i mig käck, springa ut med hunden och sen gasa bort till Friskis & Svettis. Jag och Sandra köttade på på det förlängda medelpasset och jag skuttade därför hem svettig och belåten. Nu är jag en trött människa, ska upp till skolan imorgon igen så det är bara till att kämpa på! OVER AND OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0