Ryggen knäckt!

Låter makabert, men jag har bara varit hos naprapaten. Han gjorde ett fullt neurologiskt test och allt var jättebra, utom just min rygg. Han knäckte och hade sig, knäckte först en på höger sida, två på vänster sida och sen hela FEM(!) stycken när jag låg på rygg. Det där sista gjorde faktiskt ganska ont om jag ska vara ärlig, rätt så obehagligt. I vilket fall som helst tyckte han inte att jag skulle träna skivstång, men dans fuegon sa han ingenting om. Det blir då första skivstångspasset jag missar på hela terminen, men det finns väl inte så mycket att göra åt det. Dessutom ska jag tillbaka och knäcka lite till nästa fredag. Rida fick jag göra, om jag inte fick ont i ryggen (fast jag tror jag arbetar lite från marken istället). Nu ska jag stoppa näsan i skolböckerna och vänta på att Saga vaknar till, sen drar vi mot stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0