Nyfikna?

Jaha, ni är väl säkert spända på att höra vad jag har haft för mig hela dagen? Självklart ska jag stilla er nyfikenhet och delge min händelserika vardag!

Till att börja med gick jag upp i ottan för att hinna med bussen till Kristianstad. Satt i någon form av dvala på vägen upp, med den stora, tjocka, tunga lagboken i famnen såklart! Väl framme i skolan hade vi föreläsning gällande avtalsrätt - ni ska bara veta hur mycket man måste tänka på vid avtal, en riktig djungel! Jag måste dock erkänna att det är ett intressant ämne, det finns åtminstone en verklighetsförankring i det hela, jag vet att det kommer komma till nytta.
Det som är bra med arbetsrätten också är att vi slutar klockan tolv och jag är hemma innan två. Således stack jag till stallet där jag möttes av Saga som redan tagit in Gymir åt mig och allt! Vi hängde på Anna och Annelie ut på en tur och Eddie var en riktig stjärna, man skulle kunna tro att han aldrig gjort annat! Däremot är det FETT kallt ute, jag känner att min gamla Bollerupsjacka snart har gjort sitt, men samtidigt är det lite sin i kassan...
Jag och Saga hade för övrigt tänkt bada idag, men orkade inte så jag hörde med Malin istället (hon var på). Mötte därför upp henne vid Korsa efter att ha gått en sväng med Bonzo också simmade vi en stund. Bastade sedan med alla nakna tanter, men gasade strax hem till mig för att kolla på film. Nu har Malin lämnat mig och jag sitter här och bloggar - bra för er va?! (Lägger till en smiley också :D)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0