Muller från underjorden

Jag är inte på jättebra humör, har haft alldeles för mycket att göra för att vara positiv idag. Egentligen är jag faktiskt inte på humör alls för att blogga, men ni klagade så mycket när jag sög på att uppdatera så jag tar mig i kragen - för ER skull! Då får ni höra lite om dagens träning då... Medel 75 stod på schemat och det gick helt okej idag, är fortfarande rätt seg i kroppen efter helgen dock så jag har varit bättre. Någon ridning har jag inte hunnit med idag, kom hem tio i fem och stack till Friskis 50 minuter senare. Däremellan lyckades jag peta i mig lite mat och gå ut med hunden. Efter träningens slut gasade jag hem, rusade upp, slog igång datorn och loggade in på Skype. Jag hade alltså ett Skypemöte med min projektgrupp på en timme, även om vi hade roligt så är det ändå skolrelaterat.
Något mer jag ska klaga på idag? Jo, just det! Jag loggade in på min Spotify på datorn och ser att någon smartskalle på festen har "starred" varenda låt i mitt bibliotek. Tack för den?
Sen kan ni ju tycka synd om mig som har en bula och ett blåmärke efter vurpan igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0