Miljöträning light!

Sorry, har inte riktigt orkat uppdatera bloggen så flitigt idag. Min rygg tar verkligen knäcken på mig just nu, har väldiga problem med den ibland - ett resultat av att växa för fort. Jag var en mycket flitig arbetsrättstudent idag och släpade med mig den tjocka lagboken till Kristianstad idag. Som grädde på moset hade jag fint sällskap av Pärry påväg upp, skönt att slippa pendla ensam för en gångs skull!

Saga och jag hade för övrigt lite miljöträning med hästarna i ridhuset idag, eller egentligen mest för Eddie. De fick gå lite över mattor, vaxdukar och annat konstigt + att de fick leka lite med varandra, något som verkade vara väldigt uppskattat.

Nu ikväll var tanken att jag skulle på förlängt medelpass som vanligt, men jag har så ont i ryggen att jag känner att min kropp måste vila. Istället har jag suttit med näsan i min civilrättsbok och pluggat flitigt. Nu hägrar sängen - god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0