Men jag är ju så bra på att skriva rubriker!

Ledig från skolan, men inte från jobbet idag! Var ganska mycket folk på banken idag, men det är bara trevligt - jag gillar mitt jobb som sagt! Gymir har fått vila idag, jag brukar inte rida mer än fem dagar på rad, egentligen vet jag inte varför - något som sitter kvar sen Brösarpsgården tror jag. Nu är det fredag kväll och här sitter jag i min ensamhet för en gångs skull. Jag har inte heller lust att umgås med någon, sitter hellre här och luktar på blommorna (typ). Min plan är att gå upp till mitt rum och städa, men jag är inte jättepepp. Jag fattar inte hur andra människor INTE kan uppskatta känslan av att vara själv, jag njuter i fulla drag, även om det är fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0