Hovslagare och massa träning!

Nu är min kära lilla häst barfota och såg ut att trivas med det. Han har väldigt bra hovar, något som sannerligen sparar pengar! Det gick snabbt att bara verka så jag hann till cirkelfysen också. Jag och Sandra kämpade tillsammans, tungt var det, men kändes ändå ganska bra - får se om jag kan komma ur sängen imorgon! Skakade sedan loss till lite dans fuego, kändes något bättre i musklerna efter det.

Just det! Var ju på stallshopen med Saga, jag inhandlade en piggborste samt nya stigläder och nya stigbyglar. Jag ogillar verkligen de isländska läderna och stigbyglarna, är galen på att de inte går att dra upp! Hur som helst har jag nu "vanliga" stigläder och säkerhetsstigbyglar - skitbra! Några bilder har jag inte att bjuda på idag, vädret är för kasst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0