Ha! Det visste ni inte va?

Visste du att..
  • Jag föddes svarthårig?
  • Det tog 27 timmar för mamma att trycka ut mig?
  • Jag får panik i trånga folkmassor?
  • Min första sköthäst var ett shettisföl?
  • Jag gjorde körkortsprovet på 12 minuter, med dubbelkoll och allt?
  • Jag tvingade mamma att lära mig läsa när jag var fem?
  • Jag under en lång tid var fotbollsmålvakt? Slutade dock när träningen krockade med ridningen.
  • Mitt hår är så tjockt att frisören varnar mig för nackproblem i framtiden?
  • Jag är näst yngst av fem syskon?
  • Jag älskar matte, särskilt derivator?
  • Jag älskar högklackat, men får längdkomplex när jag använder det?
  • Jag i åttan fick stipendie som "årets klasskamrat"?
  • Jag har kontrollbehov?
  • Jag bara var 17 när jag tog studenten och fick visa upp mig i baren på lärarmiddagen för att de inte skulle servera sprit till mig? Jag fick också dricka "äppeldryck med ciderkaraktär" på balen medan mina klasskompisar drack vin.
  • Jag har tappskokompetens?
  • Jag är är halvfinsk?

Så... Hur mycket hade ni nu koll på?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade koll på att din första sköthäst var ett shettisföl sto! ;-)

2011-11-18 @ 19:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0