Har björnar samlag med varandra i skogen?

"Spin City" är ingen serie som jag följer slaviskt direkt. För att vara exakt så såg jag ett avsnitt för kanske... ett år sedan? Det roliga med detta avsnitt var att de faktiskt pratade svenska en gång!
Igår var jag trött, men kunde inte sova. Låg i sängen och tittade på TV, och efter "How I Met Your Mother" var det "Spin City" som skulle rulla. Tror ni inte att det var samma avsnitt som jag en gång sett? Haha, skitkul! Charlie Sheen pratar svenska, ganska intressant.
Här har vi konversationen:
Caitlin: "So you've suddenly become a yoga savant to impress a woman?"
Charlie: "I once learned Swedish on a transatlantic flight just to get a model's phone number."
Caitlin: "Did it work?"
Charlie: "Har björnar samlag med varandra i skogen?"
Sam: "Du talar svenska? Jag är halvsvensk!"
Charlie: "What are the odds?"

Ni kan lyssna på klippet här! Jag kan säga att det inte direkt låter som svenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0