Handlar "Full Steam Spacemachine" om sex?!

Jag och Josse satt på gårdagens föreläsning och nynnade på några låtar från Royal Republic. Josse utbrast då: "Jag är HELT säker på att Full Steam Spacemachine handlar om sex!"
Jag själv har aldrig ens tänkt tanken, men ju mer jag tänker på det, desto mer inser jag att det stämmer! Kalla mig sen eller vad som helst, men shit vad uppenbart det är!
"Dress up for love, I'm coming from above." Det säger ju sig själv.
"I keep my motor clean." Gott att höra!
"All systems go full steam spacemachine." Ni förstår?
"I love to lie, with Lucy in the sky." Jaha.. Här säger det sig själv. Jag har alltid tänkt lie som att ljuga...
"No one could ever know, in time and space we'll find a secret place."
"Dress up for fun." Jag har inte ens tänkt på att de har sjungit det innan...
"When you're behind the wheel." Ja, allt kan ju tolkas på olika sätt.
"Ooh, close contact and this is how we interact. I know that opposites attract." Hur fan har jag kunnat undgå innebörden i det här?!
"Time to feel your energy."
"You scream, I scream."
Desto mer jag läser av texten, desto mer inser jag att Josse har rätt.
"I reign supreme." På så vis.

Och sen har vi ju det sista och mest uppenbara som sjungs i hela låten..
"Let's go back to Uranus." Fattar ni? Uranus = your anus. OMFG. Har aldrig ens tänkt på detta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0