Veckan kunde ju börjat bättre...

När jag startade datorn i morse för att läsa min mejl märkte jag att jag fått ett högst oönskat sådant. Mejlet gjorde mig upprörd och så förstummad att jag bara satt och glodde in i skärmen ett tag. Helt plötsligt var klockan mycket och jag fick slänga på mig lite kläder för att sen sticka och handla till jobbet (min handlingsvecka). Affären hade inte fått in något nytt bröd så jag fick gasa ner till ett konditori och köpa ett ljust fullkornsbröd där.
Väl framme på jobbet gick allt bra, jag kände att jag hade koll på rutinerna och så. Självklart bad jag om hjälp några gånger - men jag tycker det hör till! När jag sedan utförde en stor insättning fastnade en sedel i maskinen och då gick allt raskt utför. Jag tänker inte gå in på några detaljer, men jag kan säga att det var rätt svettigt ett tag! Klockan var inte tio över ett förrän jag kunde gå på lunch så jag var ganska snurrig i skallen!
Resten av dagen gick i alla fall felfritt och nu sitter jag hemma med ont i fötterna och en sliten hjärna. Dock väntar både hästen och hunden på min uppmärksamhet så jag ska alldeles strax ta tag i mitt liv!
Måndagens arbetsdag är i alla fall över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0