Rubrik

Hm. Mina två senaste blogginlägg var ju inte vidare gladlynta. Jag har så dålig inspiration att jag inte ens kommer på en vettig rubrik! Det är verkligen fördelen med att blogga från telefonen, där behöver man inte komma på någon smart rubrik, själva inlägget blir rubrik! Anledningen till att jag, Louise, sitter hemma en fredag kväll är ytterst meningslös att yttra. Det kommer bara leda till osämja och sura miner, något jag inte känner behov av idag. Jag kan inte minnas när det hände sist, att jag satt hemma själv en fredagkväll. Nu är det faktiskt inte så att jag är vänlös, utan handlar om ett individuellt val som jag gjort. Tro det eller ej, men jag har faktiskt varit i Hammenhög med bussen och vänt, just det - med BUSSEN! Har man sommarkort så får man ju utnyttja det! Okej, det var ju inte så att jag bara åkte till Hammenhög för att åka till Hammenhög, utan jag hängde med Malin dit som skulle hälsa på min syster och Andreas. Jocke kom lite senare efter att ha tränat thaiboxning - hurtigt och fint. 

Själv har jag just läst ut "Bedragen" av Katerina Janouch. Det är den första boken i en serie om tre som jag fått låna av min kära moder (hon själv har inte läst den än, fick den av en väninna). Jag kan absolut säga att den var mycket bra! Den handlade om barnmorskan Cecilias liv med man och fyra barn i en förort. Under bokens gång dyker det upp nya saker, jag kan inte ens hinta om vad som händer, då spoilar jag halva handlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0