Jag känner mig seg, fruktansvärt seg. Tors...

Jag känner mig seg, fruktansvärt seg. Torsdag = lång jobb dag och till råga på allt vräker regnet ner. En blixt klöv just himlen dessutom. Nu när jag är förkyld får jag dessutom dåligt med lift och att bara gå upp för trappan gör mig andfådd. Detta är en bidragande orsak till att jag inte varit i stallet på sistone och därav har mitt hästbaserade uppdaterande var noll och intet. För tillfället ligger jag snörvlandes på sängen med näsan i "Sushi För Nybörjare". Som vanligt har jag redan läst boken men måste självklart läsa om den. Började egentligen på "Svinlande Höjder" men kände att jag behövde något mer lättsamt än en tung klassiker (även den har jag läst innan). Imorgon är det fredag och min sista jobbdag i Simrishamn. För att berömma mig själv har allt faktiskt gått ganska bra denna veckan, skötte BÅDE kassan och kundtjänsten igår och det gick hur bra som helst. På måndag är det dags för Ystad - det blir spännande! Tur att jag har min kära iPhone nu när det är dags att återuppta pendlandet. Nej, så seg som jag är, är det väl nästan lika bra att jag snart går och lägger mig. På söndag ska jag på hemligt uppdrag men på kvällen väntar Perikles på Kulla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0