WTF-moment och update.

Hur är det möjligt, att när jag inte skriver ett enda inlägg, så är det en hel drös med människor som tittar? Det är ju nästan besöksrekord, och då har jag inte skrivit ett inlägg på hundra år?

Hur är det möjligt, kan ni förklara det för mig?


För övrigt kommer väl en liten obligatorisk update från min sida:

  • Gymir är bättre! Han är pigg och glad och under igångsättning.
  • Tredje kursen på personal- och arbetslivsprogrammet är snart avslutad. Hemtentan ska vara inskickad imorgon klockan 15.
  • Jag har hittat livsgnistan.
  • Jag är helt besatt av bilar, motorer och bilkörning.
  • Jag funderar på att ta licens för att köra folkrace.
  • Jag har haft världens bästa jullov, trots snöstormar.
  • Jag har varit på Tingvalla TVÅ gånger under jullovet. Jag hade också RIKTIGT roligt.
  • JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER!


Jag med trippeltångat hår på julafton och Gymir under ridtur i snön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0