Och idag är det.... Torsdag?

Miss Chrissie sov hos mig i natt, så idag fick min dag en något tidigare start. När hon kört iväg till skolan, var jag flitig och satt i sängen för att betala räkningar. Skönt att ha det avklarat åtminstone. Körde till stallet efteråt och fixade till min kuse. Red honom en liiiiten stund och broddade sen Heba för att rida ut med Saga och Dimma. Fick skynda hemåt sedan för Christine och Amanda vara otåliga - de ville till Ystad.

Sagt och gjort. Vi körde till Ystad och gick runt på stan. Därför är jag nu HELT slut i rutan, jag som hatar att shoppa.



Tilläggas är jag något irriterad. Mamma har köpt ROSA bajspåsar till hunden. Snällt. Kul. Trevligt. Speciellt när det bara är jag som går ut med honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0