Lång dag

Denna dag har varit lång. Lång och delvis seg.

Till att börja med var jag uppe redan halv sex. Kändes ändå rätt skönt att ha gott om tid på sig. Lite innan sju tog jag bussen till skolan, lyckades faktiskt somna en stund.
I skolan har vi börjat en ny kurs - Organisation och Ledarskap. Säkert intressant kurs, men på måndag morgon är man inte direkt motiverad.

Lunchen gick till att diskutera i fokusgrupp. Det var kul och intressant. Vi pratade om programmet och skolgången överlag.

Nästa lektion diskuterade vi mest. Jag kände mig verkligen inte motiverad. Slutade åtminstone tidigare och åkte hem med 15.05-bussen. Väl hemma gick jag ut med Bonzo och åkte sen ut till Gymir och red en sväng i ridhuset (och mockade och sånt ni vet). Red på remontgrimma (endast) och det gick faktiskt rätt bra. Klart, han blev lite tung emellanåt, men annars var han jättefin :D!

Nu är jag helt slut. Sooooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0