Fredag (men inte i blodet)

Det är fredag idag, men jag känner mig ändå inte sådär fredagslycklig. Kanske för att jag ännu inte har några planer för kvällen?

Jag och Malin tittade på "The Notebook" igår, tredje gången för min del och första gången för Malin. Filmen är.... Underbar! Det är världens gulligaste film och det är NÄSTAN lipvarning, men eftersom jag aldrig gråter till filmer stod jag över även denna gång.

För tillfället har jag just avslutat ett träningspass. Som de flesta vet är känslan efteråt underbar. Jag sitter därför nu vid vårt stora fönster som vetter ut mot Simrishamns hamn, tittar på det blåa vattnet och pimplar vatten. Duschen är nästa stopp och efter det blir det stallet. Även Gymir behöver motioneras.


Enjoy your friday!



Ge mig lite sommar nu tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0