Ändrade planer

Mamma lyckades trilla in efter att jag tränat och delade med sig av att hon skulle ut och gå. Eftersom solen sken så blev jag också sugen så jag hängde på! Sagt och gjort, jag och mamma gick först till pappas grav och tände ett ljus och traskade sedan på till Vårhallarna där vi vände. På väg ut ringde Christine och undrade om jag var hemma eftersom hon just slutat skolan och inte hade något att göra. Då jag inte var hemma bestämde hon sig för att gå en sväng och sen komma hem till mig igen. När jag väl var tillbaka kände jag matsuget i kroppen så vi ringde Malin för att ta en fika.

Efter en mysig fika körde Christine till Hammenhög för att jobba, medan jag och Malin körde till stallet för att mocka åt Gymir. Nu har jag precis varit ute med Bonzo och vi sitter och tittar på en repris av "Halv åtta hos mig", eller ja, Malin tittar och jag ska snart gå och duscha. Ikväll blir det lite mys med de andra!


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0