Storm och tidig morgon

Dags för skola = gå upp så tidigt så att man funderar på att skjuta sig själv i huvudet.
Ja, jag är medveten om att många av er inte ens har gått och lagt sig än, men sån är inte jag. Jag är ingen nattmänniska. Ingen morgonmänniska heller för den delen. Tanken på att gå upp tidigt är ganska skön, skönt att hinna med mycket under dagen. Men när klockan väl ringer 05.15 så vill jag bara kasta ut den från balkongen och hoppas på att jag kastar tillräckligt långt så skiten hamnar i havet. Lugna Louise gör självklart inte detta, hon gillar läget helt enkelt och kravlar sig upp i kylan.
Denna morgon stormar det även något kopiöst. SMHI har utfärdat en klass 2 varning för stormbyar. Yey.. Dock gällde den väl mest i natt, stackars pållarna!
Nej, off to the bus. So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0