Var tog jag vägen?

Ja.. Nästan en vecka sen senast - var tog jag vägen? Bra fråga, jag har inte haft tid eller ork att uppdatera bloggen direkt. Torsdag var senast jag skrev, så en snabb update?
I fredags jobbade jag, gick på stan med Christine och Amanda samt hade myskväll hemma hos Amanda.
I lördags spöregnade det och stormade så jag red Gymir en stund i ridhuset, på kväll blev det födelsedagsfest hemma hos Sandra.
I söndags glodde jag på TV hela dagen, red Gymir i ridhuset på kvällen.
I måndags gick jag i skolan, tränade cirkelfys och dans fuego samt blev bjuden på kvällsmat hos Christine.
Igår bakade jag julgodis med Amanda, Eveline och Christine. Gjorde chokladkola, gräddkola, mozartkulor, cornflakeschoklad och chokladbollar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0