Konditionspass

Puh, att träna konditionen är verkligen inte min starka sida, men idag tog jag tag i mig själv. Anledningen till att jag gör det så sällan är för att jag tycker att det är ganska tråkigt, enformigt liksom. Därför försökte jag varva lite med först en kvart på löpbandet, en kvart på crosstrainern och sen ännu en kvart på löpbandet. Jag börjar bli nöjd med formen på mina underben, men mina armar är lite för stora. Vet inte om jag ska ta mindre vikter när jag styrketränar, men det blir faktiskt inte lika kul om man inte får ta i det där lilla extra! Nej, det är inte lätt det där...


Kommentarer
Postat av: Isabell

Fin blogg!



Följa varandra via bloglovin? :)



Lägg isånnfall gärna in en kommentar att du följer så börjar jag följa dig direkt :)

http://www.bloglovin.com/blog/3170802/isabellpetrusson

2011-12-02 @ 18:22:38
URL: http://isabellpetrusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0