Det går utför

Jag var så flitig med bloggandet ett tag, men sen gick det bara utför! Ska jag vara ärlig har jag jobbat ganska mycket och inte riktigt haft tid till att sitta vid datorn. Min lediga tid har spenderats med mina kära vänner, böcker och mina lurviga djur. Just idag gick jag upp kvart i fyra för att köra Sanna och Bing till Malmoooe. När de lämnat mig körde jag till en parkering, ställde bilen och la mig i baksätet. Min plånbok försvann ju nämligen för en vecka sen och den hade ÄNTLIGEN kommit in till hittegods i Malmö nu igår så mamma tyckte att jag skulle vänta där eftersom jag redan kört dit och allt. Sagt och gjort. Där låg jag i 3,5 timmar innan hittegods öppna. Tror ni förresten att jag hittade var det låg? Inte en chans! Jag irrade runt i Malmö i ungefär en timme (och då frågade jag ändå om vägen men blev visad åt ett annat håll). Långt om länge fick jag äntligen känna den stora plånboken i min hand och kunde också kryssa mig igenom Malmös rusningstrafik hem till trygga Simrishamn.
Nu är det snart dags för lite skräckfilm med Malin och Jocke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0