Mögelmögelmögel

Kom hem strax innan halv tre idag, så jag bestämde mig för att sticka till Ystad och inhandla lite kläder. Jag hade ett akut behov av vinterjacka nämligen. Det började bra med att jag hittade en svart klänning på H&M som jag gillade samt lite underkläder. Därefter letade jag vinterjacka i alla tänkbara affärer. Jag provade alla snygga jag hittade, men alla var för korta i ärmarna. Arg som ett bi sprang jag ut och in ur alla butiker, provade och suckade. Väl inne på Åhlens provade jag till och med en i storlek 46. Den var stor som ett tält på mig, men tror ni den passade i ärmarna? Såklart inte.

Till sist gick jag in på Team Sportia och ryckte en svart jacka. Äntligen en som passade i ärmarna! Thank god for that.

Dock är jag fortfarande irriterande. Det är inte så att jag är världens längsta tjej eller något, det finns massor som är längre än mig. Kan världen förstå att det finns kvinnor över 180 centimeter eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0