Living

Jag har möglat mig och haft det bra nu i två dagar då jag har varit ledig. Det har blivit mycket häst och mycket sena kvällar.

Igår hängde jag i stallet och var bara hemma och degade. Måste säga att det var rätt skönt att för ömväxlings skull inte göra ett jäkla piss, istället för att kuta runt som en stressad idiot.


Idag red jag med Saga eftersom hon var på Sandvången på praktik. Efteråt drog vi till Ystad där jag skulle hitta en jacka - som jag inte gjorde. På hemvägen tittade vi in på Bollerup och hälsade på Krullebulle på Kräkvatten. Kräkvatten - you're missed dearly!



För övrigt är jag liiite irriterad. De skövlar skogen kring Sandvången och kör med sina tunga maskiner på grus - och sandvägarna. Detta gör att vägarna blir helt förstörda och förjäkliga. Det suger verkligen. Det är alltid vi ryttare som får skit för att vi förstör vägarna - BULL SHIT!




Heba hade stylat sig så vackert.



Saga blev trött så hon tog en ridtur på Wilmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0