Kvällens planer

Nej, idag tänker jag inte sitta hemma och uggla. Därför gör jag det hos någon annan helt enkelt.
Skämt åsido. Jag ska träffa Saugla och Christine ikväll, massor med trevligt!



Denna har jag snott från Sagas blogg, men tänker ändå göra den. I brist på annat liksom.

Fullständigt namn: Sannsiss Black Cap
Född: 1 november, 1999.
Ras: Cavalier king charles spaniel
Färg: Black and tan (svart och rödbrun)
Tecken: Jaa. De som hör till färgen helt enkelt..
Klädel: För tillfället: en tratt.
Favoritmat: Köttbullar (helst mormors)
Favoritleksak: Han har inga leksaker. Leker aldrig.
Favoritkompis: Mig så klart! Haha.
Typiskt Bonzo: Ha, lätt fråga. Han slickar hela tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0