Jag fixade det!

Jag är typ världens gladaste idag!

Vi fick veta att vi skulle få ut våra tentor idag. Jag som lider av prestationsångest har mått jättedåligt ju längre tiden har gått eftersom jag var rädd att jag skulle bli underkänd. När lektionen började lida mot sitt slut satt jag och skakade av nervositet. När tentorna väl låg framme på katedern kändes det som jag skulle spy av pressen. När jag äntligen kom åt tentorna skakade mina händer medan jag letade fram mitt namn i en av högarna. När jag väl såg det ryckte jag papperna från högen och höll det mot bröstet. När jag samlat mig tillräckligt kikade jag ner och såg de två ljuvligaste bokstäverna i mitt liv: VG! Jag vet inte om jag någonsin blivit så glad över ett prov. När pressen väl släppt satte jag mig på bänken och då kom det till och med några tårar. Sandra skrattade lite åt mitt töntiga beteende, som jag antar berodde på att spänningen äntligen släppt.


Nej fy fan. Jag är så jävla glad och stolt över mig själv. Man behöver inte vara gammal för att klara PA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0