Idag dårå

Jag tog typ världens härligaste ridtur i förmiddags. Den var lång och fartfylld - vilket vi gillar.


Efter stallet stack jag upp till Aurora och tvättade bilen. När jag bestämt mig för att ta insidan också ringde Saga som just slutat skolan. Hon beslutade att komma upp hon också, då hennes bil är en katastrofplats. Hon parkerade bredvid mig och skulle tömma mattorna inne i grönisen. Smart som hon är släpper hon ut allt grus/sand mellan bilarna. Vad tror ni händer? Allt blåser på min nytvättade, svarta bil. Saga tyckte det var väldigt underhållande, jag höll inte med. 

När vi kände oss nöjda drog vi först till Österlengymnasiet och hämtade papper åt Saga, och sen till Mårtens för att inta varsin baguette. För tillfället har jag precis skuttat ur duschen och ska snart svida om inför kvällen.



Puss i påsk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0