Evighetsdag

Det känns som om denna dag har hållt på i all evighet. Jag är fullkomligt slut i rutan efter att ha suttit sedan klockan nio i morse och jobbat med grupparbete. Dagens uppgift var att sammanställa allt material vi har samlat in för att besvara vår forskningsfråga, något som är ganska tidkrävande. Förutom enkätsvar har vi också intervjuer och en observation som alla ska inrymmas. Till detta skulle vi dessutom skriva en diskussion och även en inledning. Nu sista tiden gick vi verkligen på sparlåga, men lyckades ändå få ihop det. Just nu känns min hjärna som en grynig massa där allt flyter samman. Det är på håret att jag kan stava mitt eget namn.

För tillfället sitter jag dessutom kvar i skolan då jag väntar på att Sandra också ska bli klar med sitt arbete. Jag ska nämligen hjälpa henne att flytta Duffy från Kristianstad till Sandvången som hon saknar så innerligt.

För övrigt har min kära moder stuckit till Bali där hon ska gotta sig i 18 dagar. Jag är inte avundsjuk eller så, inte alls. Det är ju inte så att jag måste stanna kvar i iskalla Sverige och tentaplugga hela helgen. Dock kommer min helg ändå att bli awesome, då det så!



      vs.  

Varför vara på Bali när man kan vara i skolan liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0