Jag skulle bara kolla på det nya underlaget.

Stunden vi alla har väntat på kom igår. Jag, Louise, flög av Black Hell. Jag skäms när jag tänker på det för det var en så töntig avramling så det finns inte. Hon var bråkig till en början och det gick skitkasst. När Andréas började galoppera med Cabo började hon studsa, och jag som inte var beredd landade på axeln och därefter slog jag i huvudet. Hästen stod på tyglarna så jag reste mig snabbt och hoppade upp igen. Efter ett tag kände jag mig yr och illamående så jag hoppade av och gick in i stallet igen. Jag berättade för Sandra vad som hänt och hon tvingade mig att sätta mig så tog hon hand om hästen. Kändes konstigt att sitta där mitt i stallgången och kolla på när hon tog hand om hästen.

Just nu har jag ganska ont i nacken och är lite öm. För övrigt mår jag bra. Pinsamt bara att när man för en gångs skull trillar av, så är det ingen cool avramling. Dessutom såg Andréas och Cina det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0