Louise har annat än ridkläder!

Hej kära läsare.
Sorry för att jag har varit så dålig på att uppdatera på senaste tiden.

Idag ska jag på revy med mamma och Sanna. Det är mammas pojkvän som är med, därför som vi ska dit. På grund av detta speciella tillfälle var jag därför tvungen att dra på mig något annat än mina väldoftande ridkläder.


Detta historiska ögonblick var självklart tvunget att dokumenteras!


Jag och min lillasyster Sanna. Jag har fan klänning på mig!


Och nu ska ni alla skriva hur otroligt snygg jag är ^^,


Puss och hej

Kommentarer
Postat av: zette

du var faktiskt söt i annat än ridkläder också :P du glömde nämna att du såg miiiig :P

2010-01-25 @ 01:56:27
URL: http://zettes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0