Ont i häcken!

Jag har fett ont i mina sittben. Fatta det. Ändå har jag bara ridit tre hästar idag.


Gymir gick bra idag också. Och Heba töltade som en klocka.


Black Hell började med att bitcha. Vanligtvis orkar jag inte ta några konflikter men idag tänkte jag bara: "Nej, nu jäklar. Om du kan vara en bitch ska jag minsann vara likadan." Jag körde fullt ös först och främst. När hon har en massa energi är det inte lönt att sitta där och dutta. Nej hon fick köra på sin travartrav ett bra tag innan jag var nöjd. Sen körde jag igång hårdjobbet. Efter att ha börjat göra lite samma arbete som igår, dvs. trav - halt - trav tog jag henne på volten vid C. Pang, pang, pang lät hennes bakben när de sattes ner. Hon lyfte dem jävlar i det. Tillslut bara släppte det. Hon gick på tygeln i skritt och trav, jobbade fint på volten och var bara allmänt snygg. Ägaren säger att hon är en skogsmulle så jag antar att hon mest har blivit riden ute och inte så mycket dressyrjobbad.

Fy fan vad det är najs när ridningen släpper!



Lite idolbilder nu då!


Erkänn att hans rumpa är fettsnygg!


Närbild. Och självklart föredrar jag breda ålar ;)


Graowr. Han börjar bli snygg i kroppen


Fast jag ska nog döpa om honom till Björn eller något. Lilla hårbollen.

 


Kommentarer
Postat av: Sara Axman

Jag vill också rida! Saknar faktiskt hästarna lite!

Det börjar krylla av föreningar nere i Skåne, bra är väl det, men det vore kanske bättre om de tog bort/slog ihop de mindre föreningarna för att det inte ska bli så rörigt. Det finns ju ändå bara två tävlingsbanor just nu som det arrangeras tävlingar på (Margaretenhof och valleröd).

2010-02-15 @ 20:48:14
URL: http://exporteradskaning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0