Nyttigare chips - ja tack!

Har vi några chipsälskare där ute? Visst är det gott!

Sorgligt nog är det också onyttigt så man får inte äta det för ofta.


Däremot har jag ett recept på nyttigare chips som är jäkligt goda. Detta har jag lärt mig av Frida!

 


Dela tortillas i bitar och lägg på en plåt med bakplåtspapper under


Ringla över lite smör eller olja och krydda sedan med valfri krydda. Själv brukar jag ta grillkrydda eller cayennepeppar.


Sätt in i ugnen på 225 grader i cirka fem minuter. Pass på! De blir lätt brända!



När de är klara ser de ut såhär!

 


Kommentarer
Postat av: Frida, Krull

Louise, du får fan ta och komma hit till Kravatten och göra mej sällskap nu! Saknar dej otroligt mkt!!!



Kram <3 <3

2010-02-19 @ 22:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0