Det blev ju rätt bra ändå

Jag kollade ut i morse med en suck. Det snöar som fan.

Jaha. Jag har ingen lust att gå 3 kilometer för att komma till stallet i det här vädret så jag stannar inne.

Sagt och gjort. Jag satt hemma och pluggade körkortsteori.


Senare slutade det att snöa. 14.10 kunde jag inte hålla mig längre och åkte buss till stallet.


Väl framme red jag lilla Black Hell. Hon har vilat i två dagar så hon var stel och jobbig. Direkt när jag hoppat upp höll Sandra på att skritta av Duffy och undrade om jag skulle med till Stallshopen (som har 50% rabatt!!!!). Jag kunde ju inte tacka nej till ett sådant erbjudande så efter att jag rida klart drog vi mot Tomelilla.
Vi stannade först till på Svenska Foder och köpte Betpellets till Duffy som inte vill äta riven som alla andra. Sen drog vi till Stallshopen och Sandra köpte allt som det inte var rea på. Mycket bra affär det där.

Påväg ut mot bilen konstaterade vi att vi var hungriga så vi bestämde oss för att käka thaimat. Vi stormade in där i våra snygga stalloutfits och käkade, snackade och skrattade en hel massa. Båda två är i samma sits för tillfället så vi uppförde oss som två fnissiga skolflickor. Men kul hade vi!


Snacket var väl detsamma i bilen hem. Jag måste säga att det var väldigt roligt att leka. Måste göras om!


Dagen såg mörk ut till en början men blev ju bra ändå.


Tack Sandra :)



Sändra och Duffsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0