Today and no other day

Idag har jag varit duktig och städat mitt rum och mellanvåningen i vårt hus. Känns jätteskönt att ha det gjort. Lovade mig själv att jag skulle göra det innan skolan börjar men det har verkligen tagit emot.


Körde till stallet sen och red min kuseluse. Travade lite idag och då blev han MASSA pigg.



Lite senare på kvällen ringde Saga och fråga om jag skulle med till Graneborg. Självklart tackade jag ja till detta. Jag red Elfur och hon red Hörrebörre. Saga tog några foton på mig, men jag raderade dom eftersom jag såg så lång ut. Däremot tog jag några på henne som jag INTE raderade.

Har tagit massa bilder idag, men jag orkar inte lägga upp dom.



Bara en på Saga och Hörre.


Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0