Stöter du på mig?

Idag har varit en riktig segdag. Dagen började sent idag med. Gick upp och gick ut med hunden. Drev runt här hemma ett tag, tömde diskmaskinen och lite så. Tänkte sticka till stallet men jag kände inte för det. Det har blåst så fruktansvärt mycket här idag dessutom. La mig istället i sängen och kollade på "The Last Song". Helt okej film, gick att se på.

När jag kollat klart på den stack jag dock till stallet. Kände mig lite deprimerad eftersom Gymir känts konstig. Skrittade honom därför en liten runda i skogen. Som tur var kändes han normal igen! Happyface på det!


Efter ridturen sopade jag fint i stallet och fyllde på vatten till islandshästarna. Vattnet rinner jääääättelångsamt så jag satte mig på marken vid karen så länge. När jag satte mig ner hade jag benen framför mig. Efter ett tag skulle jag byta till skräddarställning och lutade mig bakåt. Mitt i allt glömde jag bort elstängslet bakom mig och fick VÄRLDENS kyss i ryggen. Tidigare har vi haft problem med att det inte är någon el alls i stängslet, det verkar ju dock vara löst nu. Det kändes som om det gick hål i tröjan och som om min hud brann.


Aj. Tyck synd om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0