Spontan fest och svampplockning

Nu har jag och Saga varit ute i skogen och plockat svamp. Vi plockade en hel drös, men om de går att äta har vi ingen aning om. Vi träffade en gullig tant och en gullig farbror som var ute med sin lilla valp. Dom visste inte heller om våra svampar gick att äta men de var så glada ändå. De tyckte Bonzo var söt och att mitt hår var vackert, så tummen upp för dom!



Saga på svampjakt

Tanten pratade dessutom finlandssvenska. Det tyckte Saga var kul och var tvungen att fråga mig om det var en släkting.
Ja, för alla som pratar finlandssvenska är släkt med mig. Nu vet ni det.. -.-



Dessutom har tydligen Saga och Malin tvingat Bing till att ha fest ikväll. Stackars Bing, men kul för oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0