Ridtur i regnet!

Nyss hemkommen från Graneborg. Jag och Saga red Kvika och Hörre och jäklar var regnet öste ner! Vi gav upp när himlen öppnade sig och gick in istället. Blev en kort ridstund, men i alla fall.

I vilket fall som helst så var både Camilla och Christian väldigt trevliga människor, så det var så trevligt så att vara där.


Väl hemma var jag ISKALL och dyngsur. Hoppade i duschen istället.
Nu har jag beställt hem kurslitteratur till den första kursen på skolan. Känns skönt att ha det gjort. Eftersom jag registrerade mig som student fick jag dessutom 5% rabatt. Tack Adlibris!


Nu sitter jag och myser i sängen och ska kolla på "Fångarna på Fortet". NOSTALGI!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0