Inspark och PMS

Jag tog bussen upp till Kristianstad vid tiotiden i morse. Har inte haft några föreläsningar idag, men det är ju trots allt inspark. Träffade Sara på bussen, och vi har inte pratat på jättelänge. Blev en hel del om den gamla goda högstadietiden.

Fixade ett månadskort för studenter på resecentrum. 550 spänn kostade det. Satt gött i plånboken. Nåja, jag klagar inte. Det är faktiskt ganska billigt. Efteråt kom Sandra och hämtade mig för ett pit stop i hennes och Stinas lägenhet för att sedan dra vidare till högskolan.

På högskolan svidade vi om till våra orangea rallar och traskade efter våra faddrar, generaler och domare. Hela eftermiddagen lekte vi en massa lekar och hade väldigt roligt. Vi har skrivit en skitbra klasslåt som jag ska lägga upp här när jag har lärt mig texten (hehe).


Nu är jag hemma igen och har hämtat ut mina kursböcker på Preem. Sitter och försöker plugga men jag är så hungrig så det går inte. Ska därför försöka peta i mig något så att jag kan fortsätta senare.


Angående rubriken så har jag inte PMS. Det betyder: Personalvetare Med Stil. Detta innebär att vi egentligen ska ha pressveck på rallen och ha fluga eller slips till. Jag ska se om jag har någon slips någonstans. Kanske ett par högklackade skor bättrar på intrycket en smula.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0