Bonzo vs. får

Kände mig duktig i morse som vaknade en timme tidigare än vad jag ställt alarmet på. Trots att Saga var här igårkväll och kollade på "EuroTrip" med mig och Sanna. Den filmen är awesome!

I alla fall så gick jag ut med hunden när jag stigit upp. Fint väder, men lite höstigt (fast jag gillar det). Vi gick i alla fall förbi stranden och sen in i skogen. När jag går där försjunken i mina egna tankar hör jag plötsligt "BÄÄÄÄÄÄÄ". Jag blir något rädd och också förvånad. Då ser jag ett gäng får i en hage. Bonzo tyckte i alla fall att det var väldigt roligt. Han var så söt när han skulle hälsa på dom. Fast han blev nog lite rädd.


Det blev lite suddigt eftersom jag stod och fnissade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0