Awesome

Jag är seg. Det betyder att igår var awesome. Bing hade 20-årsfest och jag kom hem för typ två timmar sen. Jag tror vi gick och la oss klockan halv fem eller något. Jag fick sova på golvet i Christines rum. Var inte så många timmar så det var lugnt.

Jag vaknade först av alla (som vanligt) och gick för att väcka Saga. Jag ville ju hem. Saga och Bing låg däckade där vi haft festen och när jag öppnar dörren som har varit stängd och med en värmefläkt på håller jag på att svimma av berusning. Jag tror jag blev full där. Luften var 100 procentig. Härlig. Det luktade mest öl. Stod och gormade på Saga ett tag utan att hon rörde en min. Sen petade jag på henne. Då blev hon sur. Hon ville inte gå upp.

Till slut sms:ade hon sin mamma och bad henne komma och hämta oss och Per. Under tiden krängde vi lite smörgåstårta från gårdagen. Smaskelibang. Sen vandrade vi upp och väckte Per. Eller ja. Sa till honom att komma ut, vaken var han redan. Sen kom Ninne - räddaren i nöden - och körde hem oss. Jag gick direkt upp på mitt rum och la mig i sängen. Jag har aldrig varit med om någon skönare känsla än det. Underbart. Hade tänkt sova, men jag kunde inte. Därför gick jag och pratade med min lillasyster och hällde sen i mig lite kaffe.


Inlägget blev nog ganska flummigt. Jag är trött....



Bilder kommer.

He he he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0